{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا ابوالفضل ، چراااا مایکل و مارک رو شیپ میکنیننننننن-💢💢💢

یا ابوالفضل ، چراااا مایکل و مارک رو شیپ میکنیننننننن-💢💢💢💢💢
مارک : مایکل~
مایکل : ...
دیدگاه ها (۷)

اصلا نیستی...🗿☝🏼

دالینگویی که من دوست دارم :

منم ادامحح-@vox_depressedبچه ۱۳سالشه ولی مغزش به اندازه ی به...

بسوز دیلی بسوززززز ، چاقال هم خودتی🗿💔(جهت تلافی کردن چون به ...

هیچ وقت فکر نمیکردم کمیک شیپ لوسیفر مایکل پیدا کنم

واقعا چرااااچرا دین رو باسیاست یکی میکنین

نو گلسس مارک رو ترجیح میدم 🗿🫷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط