{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببین این زخمای کهنه

ببین این زخمای کهنه
چه امیدی بهم داده..
دیدگاه ها (۱)

چه خوب که میان این همه دل آشوبی،تو هستی که هنوزخوب میخندی...

فراموشی،موهبتی که به ماارزانی نشد...

چه بگویم کهغم از دل برودچون تو بیایی...

شاید به مرور عادت کردیم و دوباره توانستیم مثل قبل لبخند بزنی...

میشم همدرد تموم زخمای تنت..

میشم همدرد تموم زخمای تنت❤️

میشم همدرد همه ی زخمای تنت:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط