{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه بهم گفتن هرگز به ویسگون نرو ویروس داره ولی من اومدم ب

همه بهم گفتن هرگز به ویسگون نرو ویروس داره ولی من اومدم ببینم چخبره_
چیزه سلوم اندرو هستم مثلا تاکید میکنم مثلا گاچا پلیر ولی بیشتر استعدادم توی آرت و شید زدن و ساخت اوسیه بی ال فنم قد خر اوسیامم ۴ ساله گی ان_
چیز امیدوارم باهام حال کنید چون من از همه خوشم میاد حد وسط ندارم_
این اوسی نانازم اندرو هست و چون چووووننننکه فالوری ندارم خودم میرم بقیه رو می فالو ام ولی اپل باید یاد بگیرم با ویسگون کار کنم_
حالا حدس بزنید دخترم یا پسر نمیدونم گرم دارم چون اخلاقم اصلا شبیه جنسیتم نی
دیدگاه ها (۰)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط