همه بهم گفتن هرگز به ویسگون نرو ویروس داره ولی من اومدم ب
همه بهم گفتن هرگز به ویسگون نرو ویروس داره ولی من اومدم ببینم چخبره_
چیزه سلوم اندرو هستم مثلا تاکید میکنم مثلا گاچا پلیر ولی بیشتر استعدادم توی آرت و شید زدن و ساخت اوسیه بی ال فنم قد خر اوسیامم ۴ ساله گی ان_
چیز امیدوارم باهام حال کنید چون من از همه خوشم میاد حد وسط ندارم_
این اوسی نانازم اندرو هست و چون چووووننننکه فالوری ندارم خودم میرم بقیه رو می فالو ام ولی اپل باید یاد بگیرم با ویسگون کار کنم_
حالا حدس بزنید دخترم یا پسر نمیدونم گرم دارم چون اخلاقم اصلا شبیه جنسیتم نی
چیزه سلوم اندرو هستم مثلا تاکید میکنم مثلا گاچا پلیر ولی بیشتر استعدادم توی آرت و شید زدن و ساخت اوسیه بی ال فنم قد خر اوسیامم ۴ ساله گی ان_
چیز امیدوارم باهام حال کنید چون من از همه خوشم میاد حد وسط ندارم_
این اوسی نانازم اندرو هست و چون چووووننننکه فالوری ندارم خودم میرم بقیه رو می فالو ام ولی اپل باید یاد بگیرم با ویسگون کار کنم_
حالا حدس بزنید دخترم یا پسر نمیدونم گرم دارم چون اخلاقم اصلا شبیه جنسیتم نی
- ۶۲
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط