{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ارمی نیستی اگ ندونی کیه🤕

ارمی نیستی اگ ندونی کیه🤕
دیدگاه ها (۳۵)

فک میکردم دوماهی میشه نیومدم ویسگون اما مثل اینکه سه هفته هم...

خیلی قشنگه🙂✨

من خیلییی این ادمو دوس دارم...الگوی خوبیه😭⁦❤️⁩

آرمی نیستی اگر ندونی اینجا شوگا چی گفت🥲🥲🥲🥲

تو تنها نیستی...:)(پ.ن: شناختین کیه دیگه؟😂)

ندونی ؛ندونی.،چطور ‌حالومه...🥀🥀🥀🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط