میراثی برای سینمای ایران
میراثی برای سینمای ایران
#فرانکو_فوماگالی، طراح ایتالیایی لوازم صحنه معتقد است در این فیلم در مرحله پیشتولید، زمان کافی صرف شد و آنها توانستند یک مدل سهبعدی دیجیتال از وسیله مورد نظرشان را بسازند و درباره آن مشورت کنند تا به نتیجه دلخواه برسند.
او میگوید حالا که به نتیجهی کار نگاه میکند #محمد_رسول_الله (ص) را بهترین فیلم تاریخی خودش میداند. اگرچه میراث اصلیاش را بهدستآوردن آرشیو مفصلی از تصاویر و اطلاعات تاریخی مربوط به اسباب و وسایل زندگی صدر اسلام، آشنایی عوامل سینمای ایران با روش کار و استانداردهای سینمای جهان و انتقال دانش و تجربیات ایشان به یکدیگر، رسیدن به یک روش جدید ساخت مجسمه و ظروف به صورت مستقیم از پلاستوفوم با سرعت و کیفیت مطلوب، تولید و حفظ حجم بالایی از لوازم صحنه برای استفاده در دیگر فیلمهای تاریخی و آمادهسازی و تجهیز یک سایت کارگاهی دائمی برای ساخت لوازم صحنه میداند؛ میراثی که برای سینمای ایران میماند.
#فرانکو_فوماگالی، طراح ایتالیایی لوازم صحنه معتقد است در این فیلم در مرحله پیشتولید، زمان کافی صرف شد و آنها توانستند یک مدل سهبعدی دیجیتال از وسیله مورد نظرشان را بسازند و درباره آن مشورت کنند تا به نتیجه دلخواه برسند.
او میگوید حالا که به نتیجهی کار نگاه میکند #محمد_رسول_الله (ص) را بهترین فیلم تاریخی خودش میداند. اگرچه میراث اصلیاش را بهدستآوردن آرشیو مفصلی از تصاویر و اطلاعات تاریخی مربوط به اسباب و وسایل زندگی صدر اسلام، آشنایی عوامل سینمای ایران با روش کار و استانداردهای سینمای جهان و انتقال دانش و تجربیات ایشان به یکدیگر، رسیدن به یک روش جدید ساخت مجسمه و ظروف به صورت مستقیم از پلاستوفوم با سرعت و کیفیت مطلوب، تولید و حفظ حجم بالایی از لوازم صحنه برای استفاده در دیگر فیلمهای تاریخی و آمادهسازی و تجهیز یک سایت کارگاهی دائمی برای ساخت لوازم صحنه میداند؛ میراثی که برای سینمای ایران میماند.
۲۶۸
۰۱ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.