{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

متولد کدوم ماهی... خودتی وشانست.. خخ. لطفا کامنتتتتت... ک

متولد کدوم ماهی... خودتی وشانست.. خخ. لطفا کامنتتتتت... کامنتتتت پلییز.. مگه نه شاکی میشما..

اه ه ای بابا خودم اول بدشانسی اوردم خخ.. ای بابا ینی من گیجم ووووی نههه چه بدشانسی امیدوارم شمااینجوری بدشانسی نیارین خخخخخخ 😔 😂 😂 😌
دیدگاه ها (۳۱)

⭐ رمان ستاره شکسته ⭐ ..بخش هفتم....⭐ ️جیون⭐ ️نگاهی به متن اه...

توجووووون منییییی ❤ 💖 نفسیییییییییی ❤ ❤ بی تویه لخظه زنده نی...

خخخخخخ.... واقعا. والا... خخخ 😂 😝

خخخخخخخخ..... واقعاااا... خخخخخ😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط