متولد کدوم ماهی... خودتی وشانست.. خخ. لطفا کامنتتتتت... ک
متولد کدوم ماهی... خودتی وشانست.. خخ. لطفا کامنتتتتت... کامنتتتت پلییز.. مگه نه شاکی میشما..
اه ه ای بابا خودم اول بدشانسی اوردم خخ.. ای بابا ینی من گیجم ووووی نههه چه بدشانسی امیدوارم شمااینجوری بدشانسی نیارین خخخخخخ 😔 😂 😂 😌
اه ه ای بابا خودم اول بدشانسی اوردم خخ.. ای بابا ینی من گیجم ووووی نههه چه بدشانسی امیدوارم شمااینجوری بدشانسی نیارین خخخخخخ 😔 😂 😂 😌
- ۸۵۶
- ۱۳ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط