{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

موسیقی شُد تُنها آزامِشُ دِلخوشیم

موسیقی شُد تُنها آزامِشُ دِلخوشیم
-چِرا؟
چون هَمه دلخوشی و آرامِس به آدما موقتیه
دیدگاه ها (۰)

هَمیشِه تَنهام

اون اَگِه بِرِه مَگِه میشِه تَنگ نَشِه دِلِش

من کاری با سبک آهنگش ندارن ولی حق کامله🥲💔یاد گرفتیم حسادت رف...

روتینَمِه کُلً لِباسا تیرِ

گفتم کب محض رونمایی از توافق سعی میکنن ارزونی را بندازنولی م...

و سڪـوت تنها موسیقی زندگی من شد ••• 🎧🎼

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط