{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام.دوستان عزیز اگه خوبی بدی دیدین حلالم کنید. چندوقتیکه

سلام.دوستان عزیز اگه خوبی بدی دیدین حلالم کنید. چندوقتیکه باشمابودم بهم خوش گذشت. قصدسفربه آلمان دارم. الان تو استانبول هستم همین روزها میخوام با قایق که90%خطرست خودموبه یونان برسونم اگه خوبی بدی دیدین حلالم کنید.التماس دعا.
خداحافظ.
دیدگاه ها (۱۰)

جزیره ی لسبوس یونان

هوای قلب من امروز.. هوای سرد تنهاییست... دل من یاد تو افتاد....

ali.rahemi

ali.rahemi

طراحی فیگور#فیگور#طراحی_فیگور#طراحی_چهره_سفارشی #طراحی_چهره_...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط