{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایدا اجی از یاد نمیبرمت خیلی دوستت دارم بووس وبه بقیه دوس

ایدا اجی از یاد نمیبرمت خیلی دوستت دارم بووس وبه بقیه دوست جونیام تارا و نوال
دیدگاه ها (۱۰)

kk

اجی تارا جونم بووووس واسه توو>_<>_<@_@

Harry

bbb

امروز تولد یکی از بهترین دوست های مجازی منه

بهترینم. داداشی جونم. عزیز دلم.تولدت هزاران بار مبارکه

با تمام مداد رنگی های دونیا فقط یه چیزی مینویسم اجی خیلی دوس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط