𝓡𝓾𝓵𝓮𝓼
𝓡𝓾𝓵𝓮𝓼
𝟏_اگه در گروپی هستید پارت هارو به موقع و زود بدید
𝟐_رفتارتون خوب باشه و به کسی توهین نکنید
𝟑_حاشیه نسازید در دم اخراج
𝟒_ایدیتون عوض شد به کمپانی خبر بدید
𝟓_ سروش داشته باشید
𝟔_با هم گروهیاتون دعوا نکنید
𝟕_سنتون پایین ¹¹ نباشه
𝟖_اگه سولو کار میکنید زود کاور بدید و رو صداتون کار کنید
𝟗_فقط باید عضو 3 کمپانی به جز سانلایت
𝟏𝟎_ کامبک گروهی میخواید بدید باید بنویسید ( یعنی اهنگ بدید )
𝟏𝟏_ میتونید وقتی میخواستید دیسبند شید تمدید کنید
ولی فقط میتونید ³ بار تمدید کنید ( گروه ) ، ( سولو )
و برای گروپ ها برنامه ی رقابتی برگزار میشه
باید مینی البوم بدن
𝟏𝟐_ اگه توی پستی گفته بودم رولی تو گروپی خالیه و کامنتاش بسته بود یعنی پر شده
خوش اومدی
𝟏_اگه در گروپی هستید پارت هارو به موقع و زود بدید
𝟐_رفتارتون خوب باشه و به کسی توهین نکنید
𝟑_حاشیه نسازید در دم اخراج
𝟒_ایدیتون عوض شد به کمپانی خبر بدید
𝟓_ سروش داشته باشید
𝟔_با هم گروهیاتون دعوا نکنید
𝟕_سنتون پایین ¹¹ نباشه
𝟖_اگه سولو کار میکنید زود کاور بدید و رو صداتون کار کنید
𝟗_فقط باید عضو 3 کمپانی به جز سانلایت
𝟏𝟎_ کامبک گروهی میخواید بدید باید بنویسید ( یعنی اهنگ بدید )
𝟏𝟏_ میتونید وقتی میخواستید دیسبند شید تمدید کنید
ولی فقط میتونید ³ بار تمدید کنید ( گروه ) ، ( سولو )
و برای گروپ ها برنامه ی رقابتی برگزار میشه
باید مینی البوم بدن
𝟏𝟐_ اگه توی پستی گفته بودم رولی تو گروپی خالیه و کامنتاش بسته بود یعنی پر شده
خوش اومدی
- ۵۴۷
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط