{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا راضی ام به رضای تو.......❤

خدایا راضی ام به رضای تو.......❤
دیدگاه ها (۱)

اره ولا.....؟!؛؟؟!؛

دوستت دارم❤

رفیق...!!!

خدایا ماتسلیم شدیم به درگاه تو راضی شدیم به رضای تو.فکرنمیکن...

راضی به رضای اون چشاتم 🫶👀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط