{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونی که رو کلاش نوشته دے منمـ

اونی که رو کلاش نوشته دے منمـ
...
دیدگاه ها (۱)

‏اونایی که همیشه دم از بی احساس بودن خودشون میزنن از همه دلر...

سختهـ 😔 چی؟؟!😳 از دس دادنـ خواهرت😔 😔 😒 مگهـ کجاس؟؟که نمیتونی...

یـ چیزیـ بتـ میگمـ درحد گلهـ اذیتـ میشمـ چشماتـ خوشکلع❤

چقد دلمـ واسهـ دیونهـ بازیامون تنگ شده😔

دومیهـ منمـ😌😎

منمـ دیگهـ باور نمیکنمـ👩🏻‍⚖️

🌸کاشـ منمـ اینجوریـ بودمـ🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط