{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خودم ۸۰ درصد 😂😁

من خودم ۸۰ درصد 😂😁
دیدگاه ها (۲۷)

اووووففف 😁😂

خود خودشه جون من اوووففف😂😂😂👌🏻🙈

مثلا دنیا ۲ نیا😉😁

والاااا بوخودااا😜😂🙈

سوال پست:چند درصد نودل دوست داری؟جواب خودم:۱۰۰٪

درصد نرمالی شیپ های بنگتن 🎀💅(خودم تهکوک شیپرم🙄)

نیما 🛐🌸🥹🌸🛐میزان درصد شارژ گوشیت ، میزان درصدی هست که نیما رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط