{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما را به غم عشق

ما را به غم عشق
همان عشق علاج است.

#بیدل_دهلوی
دیدگاه ها (۲)

🤔 🤔 🤔 🤔 🤔

|●تاکِے به تمــــــــــناےِ(😕 )●|🌼 |وصالِ تو یـــــــگانهـ(😍...

-اونیکِه تو دَعوا•|-زودتَر میگِه بِبَخشید •|-کَمتَر مُقَصِرِ...

امیدوارم کسی که جایی تو دلش ندارید، جاش تو دلتون نباشه

علاج دلتنگی ...

مردم علاج دروطن است..

مردم علاج در فرج است؛

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط