{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🪄بیاییم در آستـانهٔ بهار دعا کنیم؛*

🪄بیاییم در آستـانهٔ بهار دعا کنیم؛*
برایِ شادیِ دل‌هایمان،
برایِ سامان گرفتنِ روزگارِ همهٔ مردمی که
به اُمیدِ فردایی بهتر سختی‌ها را به جان خریدند؛
دعا کنیم برایِ حالِ خوبِ هرکه به
"معجزه، اُمید"؛ ایمان دارد ...🤲🏻❀͜𓂃𓏲ּ
"می‌دانم که یکی از همین روزها،
اتفاقاتِ خوب خواهد اُفتاد، و *درختانِ تحوّل* ..
جوانه می‌زنند."🕊✨𓂃͜͜.•𓂃
𓂃 ͜𐚁̸݁.• 𓆩🌳𓆪 ִֶָ *𓏲ּ🌟𝄢*𓂃
دیدگاه ها (۲۱)

چایی بخوریم تا شام خوشمزه مامان پز بپزه ☺️

جان جان جانم هی 😍💕

دلم یه مسافرت شمال میخواد 😢

تقدیم به فالورای عزیز دوست داشتنیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط