گفت بیا به عقاید هم احترام بذاریم
گفت بیا به عقاید هم احترام بذاریم
گفتم نه دلیلی داره نه ضرورتی، همین که کاری به کار هم نداشته باشیم کافیه
👤 آلبر کا
گفتم نه دلیلی داره نه ضرورتی، همین که کاری به کار هم نداشته باشیم کافیه
👤 آلبر کا
- ۱.۳k
- ۰۷ مهر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط