{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید دوسم نداری ولی من حتی از خودم بیشتر دوست داشتم 💖

شاید دوسم نداری ولی من حتی از خودم بیشتر دوست داشتم 💖
دیدگاه ها (۰)

یکی از باگ هام اینکه شوخ طبعم با اینکه ذاتن انسان غمگینی‌ام....

اسم آهنگایی که باهاش گریه میکنین؟ :)))

‌‌ نمی‌داند که عشقِ او رگی با جانِ من دارد :)))‌‌

دیگه دوسم نداری، نه؟ 🥲

جوری که این بازی رو تا آخر عمرم دوست دارم حتی به اندازه خودم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط