{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آغو این روشن فکری چیه که همه ازش دم میزنن!؟

آغو این روشن فکری چیه که همه ازش دم میزنن!؟
هن!!!؟؟
یکی بیاد مارو روشن کنههههه
دیدگاه ها (۷)

هییییسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسساااکت مردوم خوابنسسسسسسسسسسسسس

دوستای گلم اگه جواب محبتا وخوبیاتونو نمیدم شرمونده درموندهیک...

خدا رو هزاران مرتبه شوکرررررشوکرررررر (:

والااااهه نمیدانوم چی چی ام میشن این خونواده هفت رنگخخخ

بزرگ ترین اشتباه ما آدم ها اینکه منتظریم یکی بیاد نجاتمون بد...

یکی بیاد از این رفصا باهم بریم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط