{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قرار نبود بمونه...!!!!

قرار نبود بمونه...!!!!
دیدگاه ها (۱)

ای خدا.....؟!!؟!؟؟؟

لباس

عشق یعنی...

لطفا .....‌‌؟؟؟؟؟؟؟؟؟

✟ no I'm not a human ✟یکی از استوریام بود که خبر مرگم قرار ب...

دکمم نیست لایک بگیره یا نه

فکت :دیمون تارگرین قرار تا ابد شخصیت مورد علاقه بمونهفکت نام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط