{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عصر جمعه بی کسی هایم دوچندان میشود!

عصر جمعه بی کسی هایم دوچندان میشود!

بی تو اما؛ لعنتی! هر روز عصرِ جمعه است!
دیدگاه ها (۱)

سلام صبح بارونی تون بخیر

یه صبح بارونی زیبا

باسلوق میخورین؟

آخرین روزهای آبان است ... انارها ترک برداشته،خرمالوهاراچیده ...

عصر جمعه ب یاد اقایی خوبم #امام_مهدی_عج

🎥پدر از دست دادیم ...عصر جمعه و دلتنگی...

یا صاحب الزمان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط