{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سرخیو راموس: دوست ندارم در جام باشگاه ها مقابل رئال مادری

سرخیو راموس: دوست ندارم در جام باشگاه ها مقابل رئال مادرید بازی کنم، ترجیح میدم مقابل اتلتیکو بازی کنم
دیدگاه ها (۱)

دلم میخواد پاره کنم کسایی رو که تورو با بازیکنای سطح پایین م...

بعداز دهه ها حضور مدافعان راست اسپانیایی حالا ی انگلیسی مداف...

جشن قهرمانی رئال

کی بارسایی هست؟؟ من که رئال مادرید رو ترجیح می دم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط