{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش یه کاشی وسط بین الحرمین بودم🥺❤️‍🩹

کاش یه کاشی وسط بین الحرمین بودم🥺❤️‍🩹
دیدگاه ها (۰)

واییییی مننننن

غصه نخورین 🙃☘️

کاش الان تو بین الحرمین بودم و دغدغم این می بود که کدوم حرم ...

من + تو + بین الحرمین#عاشقانه_مذهبی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط