اگر قرار بود
اگر قرار بود
دنیا را دختران اداره میکردند
اکنون هیچ جنگی وجود نداشت
دنیا میشد چند تا کشور حسود
که با هم قهرن ...!!!
دنیا را دختران اداره میکردند
اکنون هیچ جنگی وجود نداشت
دنیا میشد چند تا کشور حسود
که با هم قهرن ...!!!
- ۵۷۸
- ۱۶ مهر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط