{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مـن

مـن
با خیالـَت
به کجـا
رسیده باشم
خـوب است؟
دیدگاه ها (۳)

دلی دارم قرار اما ندارد...

به تووابسته شدن خانه خـرابی دارد

زنی که سر بر شانه ات میگذاردبعد تازه ایاز دوست داشتنت راکشف ...

من از خدا که تـــو را آفرید ممنونم

خـوب زَدَم؟! 🙂

محبت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط