{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا اخه اینجوری میشه

چرا اخه اینجوری میشه
دیدگاه ها (۰)

و چون من خیلی پرو ام دوباره میزارم

اصکی از :@nyosha-205اسلاید ۱= عکس هم انقدر واضح نیست

اسلاید۳= بچه ها نبودم بدونین بستری شدماسلاید ۶= من؟ با وجود ...

اخه چرا اینجوری بودننن؟😅😂#هری_پاتر

اخه زنیکه خبر بدو اینجوری میگن😂🤣

من آرمی نیستم ولی خیلی دلم میخواد بیان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط