من فقط کمی خسته بودم...
من فقط کمی خسته بودم...
همین...
اگر کمی مدارا می کردی...
کار به "دل بریدن "نمی کشید ....
همین...
اگر کمی مدارا می کردی...
کار به "دل بریدن "نمی کشید ....
- ۲.۳k
- ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط