دروغه!
دروغه!
واسه چی اینقدر ناراحتید؟ واسه چی گریه می کنید؟ چرا شلوغش میکنید؟ باباجان شب می خوابیم، صبح از خواب بلند میشیم می بینم همه ی اینا یه کابوس مزخرف بوده...
مگه نمیگن حرف راست رو از بچه بشنوید، پسر کاپیتان میگه بابام پاش شکسته، رفته بیمارستان، زودی مرخص میشه، پس شماها چی میگین؟
مگه میشه هادی ما رو تنها بذاره؟ هادی کلی قول قرار با ما داشت، مگه قرار نبود برگرده به تمرینات؟ مگه قرار نبود چهارمین گلش رو به استقلال بزنه؟ مگه نگفته بود که تیم از بحران در میاد؟ مگه نگفته بود بازم دربی رو می بریم؟ پس شماها چی میگین؟ مگه میشه هادی زیر حرفش بزنه؟
به خدا بازی با صبا پیشاپیش همه میاد تو زمین، گل هم میزنه، بازم با دستاش شکل قلب درست میکنه، ما هم میگیم کاپیتان قربون گوش های شکسته ت، قربون تعصبت، خدا رو شکر که زنده ای، خدا رو شکر که فرصت داریم تا کم لطفی های گذشته رو جبران کنیم، خدا رو شکر که زمان داریم تا باهات عاشقی کنیم و بهتر بشناسیمت، کاپیتان تو بیا ما قول میدیم دیگه غریب نباشی، دیگه تو سایه نباشی، تو بیا ما نه قهرمانی میخواهیم نه سهمیه نه دربی... تو فقط بیا و ما رو از خواب بیدار کن... همه میگن که تو رفتی، همه میگن که تو نیستی
همه میگن که دوباره دل تنگمو شکستی
دروغه...
همه میگن که عجیبه اگه منتظر بمونم
همه حرفاشون دروغه تا ابد اینجا می مونم
بی تو و اسمت عزیزم اینجا خیلی سوت و کوره
ولی خب عیبی نداره دل من خیلی صبوره
صبوره...
واسه چی اینقدر ناراحتید؟ واسه چی گریه می کنید؟ چرا شلوغش میکنید؟ باباجان شب می خوابیم، صبح از خواب بلند میشیم می بینم همه ی اینا یه کابوس مزخرف بوده...
مگه نمیگن حرف راست رو از بچه بشنوید، پسر کاپیتان میگه بابام پاش شکسته، رفته بیمارستان، زودی مرخص میشه، پس شماها چی میگین؟
مگه میشه هادی ما رو تنها بذاره؟ هادی کلی قول قرار با ما داشت، مگه قرار نبود برگرده به تمرینات؟ مگه قرار نبود چهارمین گلش رو به استقلال بزنه؟ مگه نگفته بود که تیم از بحران در میاد؟ مگه نگفته بود بازم دربی رو می بریم؟ پس شماها چی میگین؟ مگه میشه هادی زیر حرفش بزنه؟
به خدا بازی با صبا پیشاپیش همه میاد تو زمین، گل هم میزنه، بازم با دستاش شکل قلب درست میکنه، ما هم میگیم کاپیتان قربون گوش های شکسته ت، قربون تعصبت، خدا رو شکر که زنده ای، خدا رو شکر که فرصت داریم تا کم لطفی های گذشته رو جبران کنیم، خدا رو شکر که زمان داریم تا باهات عاشقی کنیم و بهتر بشناسیمت، کاپیتان تو بیا ما قول میدیم دیگه غریب نباشی، دیگه تو سایه نباشی، تو بیا ما نه قهرمانی میخواهیم نه سهمیه نه دربی... تو فقط بیا و ما رو از خواب بیدار کن... همه میگن که تو رفتی، همه میگن که تو نیستی
همه میگن که دوباره دل تنگمو شکستی
دروغه...
همه میگن که عجیبه اگه منتظر بمونم
همه حرفاشون دروغه تا ابد اینجا می مونم
بی تو و اسمت عزیزم اینجا خیلی سوت و کوره
ولی خب عیبی نداره دل من خیلی صبوره
صبوره...
- ۷.۴k
- ۱۰ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط