{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شخصا عذر خواهی میکنم...✋

شخصا عذر خواهی میکنم...✋
دیدگاه ها (۲)

......

چراااااا؟؟؟؟

✋برو فقط...

سخته اما تحمل میکنم

ببخشید کت چند وقت بنده فعالیت نداشت عذر خواهی میکنم🚭🚬

عذر خواهی به درد ما نمیخوره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط