من داشتم زندگیم رو میکردم ولی
من داشتم زندگیم رو میکردم ولی
از وقتی احساس باهم بودن رو با تو تجربه کردم
تو رفتی و
من ماندم با حس بی تو بودن که هر لحظه در درونم شهله ور میشود
چه سوزان است تنهایییی….
از وقتی احساس باهم بودن رو با تو تجربه کردم
تو رفتی و
من ماندم با حس بی تو بودن که هر لحظه در درونم شهله ور میشود
چه سوزان است تنهایییی….
- ۴۶۷
- ۰۶ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط