{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم میخواد بگم دوسم داری! ؟

دلم میخواد بگم دوسم داری! ؟
بازم بگی بله
بازم ببینمتووو....
دیدگاه ها (۲)

دوشم دالی عچقم ؟!

اوهووووم...

@-@ کامنت

دقیقا .....

انقد عموم داد زد دلم میخواد داد بزنم بگم خفه شو😍💔

دلم میخواد ازم بپرسه دوسم داری؟منم بهش بگم: وقتی جوونی، قشنگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط