{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😭😂

😭😂
دیدگاه ها (۱)

نظری ندارم...مترجما هم زدن سیم اخر😭😂

باز دارین بچمو اذیت میکنیننن.. *حقشه ولی دلم‌ نمیاد:)

اذیت نکنید این‌بچه رو.. چند روز دیگه میره شما میمونید و دلتن...

من میرم بمیرم برا این بچه مظلومم:))

عشقم وقتی خوابت نمیبره اینو گوش کن♥️S♥️🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ای ستاره

خرید تلفنی👇https://memarket24.ir/product/fast/59393/78752ست ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط