{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من در کهکشان عشقت گم گشته ام

من در کهکشان عشقت گم گشته ام
دیدگاه ها (۱)

چشم شما کدومه؟؟؟؟

کدومشو تجربه کردین؟

😄 😄 😄 😄

kate

همان یار گم گشته گشته پشیمان کفش سه خط بچه ای ده🚶

هر مویِ من از عشقت، بیت و غزلی گشته!می‌خواستم عنوانِ نامه با...

گشته درو بی ....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط