هیچی فقط خواستم بگم به عنوان کسی که هیچ کس تو مجازی منتظر
هیچی فقط خواستم بگم به عنوان کسی که هیچ کس تو مجازی منتظرش نیست زیادی آنلاینم.
عا اینم می خواستم بگم
دوباره دعوام شد، این دفعه نه تنها با بابام بلکه با مامانم.
همین دیگه.
ملیکای بدبخت چقدر امید داشتی که امسال ریده نمیشه تو تولدت. 🤣
چقد ذوق داشتی که وقتی آزمونتو دادی بشینی پای آرت زدن. 🤣
چقدر روشن فکری.
عا اینم می خواستم بگم
دوباره دعوام شد، این دفعه نه تنها با بابام بلکه با مامانم.
همین دیگه.
ملیکای بدبخت چقدر امید داشتی که امسال ریده نمیشه تو تولدت. 🤣
چقد ذوق داشتی که وقتی آزمونتو دادی بشینی پای آرت زدن. 🤣
چقدر روشن فکری.
- ۴۲۰
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط