{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا!!!

خدایا!!!

برای داشتن عشقم

با قسمت می جنگم

پس خط ونشون جهنمت را به رخم

نکش!

که جهنم تر از نبودنش راسراغ ندارم...؟
دیدگاه ها (۶)

اره واقعا

ای خدا

.....

....

«شیطون کوچولوی من » فصل سوم۲( اول ورق بزنید بعد بخونید)با...

تحلیل موقعیت پارت چهار کنترل:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط