{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر دوی ما یک نفر را تنها گذاشتیم

هر دوی ما یک نفر را تنها گذاشتیم
اول تو مرا و سپس
من خودم را ..
دیدگاه ها (۱)

چون تو دارمهمه دارم ، دگرم هیچ نباید...

از بَهْرِ گرفتاریِ ما ، زلف میارایما بستهٔ دامیم ، تو فکرِ د...

شهره ی شهر مشو تا ندهم سر در کوه شور شیرین منما تا نکنی فرها...

ما درو وا گذاشتیم...تو کجا رفتی !؟

.یاد بگیر شدنی میشه موندنی میمونه آخرش رفتنی میره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط