{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پنجشنبه ست

پنجشنبه ست
و باز هم بياد همه گذشتگان و اسیران خاک :

🌹 اللّهُمَّ اغفِر لِلمُومِنینَ وَ المُومِنَاتِ
وَ المُسلِمینَ وَ المُسلِمَاتِ اَلاَحیَاءِ مِنهُم وَ الاَموَاتِ ،
تَابِع بَینَنَا وَ بَینَهُم بِالخَیراتِ اِنَّکَ مُجیبُ الدَعَوَاتِ
اِنَّکَ غافِرَ الذَنبِ وَ الخَطیئَاتِ وَ اِنَّکَ عَلَی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ
بِحُرمَةِ الفَاتِحةِ مَعَ الصَّلَوَاتِ
🙏 التماس دعا 🙏
پنج شنبه ها
بر مزار خاطراتتان
اشکِ ردّی از سلام نگاهتان را
خواهیم سرود
بر پیچک تنهایی یادتان ...
فاتحه ای با ذکر صلوات
برای همه عزیزانی که دیگر
در میان ما نیستند و اسیر خاکند
بخصوص #پدران و #مادران آسمانی
روحشون شاد و یادشون گرامی 🙏
دیدگاه ها (۱)

. پدرم را گفتم❤️ بي تو دلم مي گيرد گفت با خاطره هاخلوت كن...

یکی از ابهت ترین و افسانه ای ترین قاب های تاریخ فوتبال

جانِ دلم، رفیقِ شفیقم🌹 دست هایت را به من بسپار بیخیال تمام ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط