{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم بره تو اون چاله چی میشه?

آدم بره تو اون چاله چی میشه?
دیدگاه ها (۱)

کیا فیلماشو دوس دارن

بخون

کی از این آب انگورها دوست داره?

دوس دارین?

امروز: "اورانیوم رو بدیم بِره،مگه چی میشه"فردا : "فلان شهرو ...

منو اون ادم تو خیالاتم

وایب اون ادم که خودت میدونی.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط