{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم اون فرمانده که از بخت بد تو سپاه دشمنش عاشق شده ♥🔥

منم اون فرمانده که از بخت بد تو سپاه دشمنش عاشق شده ♥🔥
دیدگاه ها (۲)

آیی دیگه دیره ♥🔥

قد رعنای تورا بس تماشا کنم دلبر، میکشد مرا ♥🔥

یه جایی گریه میکنی؛ میشکنی هر شب با غمت…هرچی که ساختم واسه ت...

💋💋

بد بخت رید

بد بخت ناروتو

بسم رب سلیمانی 🇮🇷❤😭👐💢یاران همه رفتند افسوس که جا مانده منم.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط