{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فكر نمی‌كردی كه ترس در من

فكر نمی‌كردی كه ترس در من
آن‌قدر بزرگ شود
كه نتوانم به چیزی پناه ببرم؟
دیدگاه ها (۳)

😍😍

از روزن آن سوها بنگریمدر به نوازشِ خطر بگشاییمخودْروی دلهره ...

تنها دلیلی که می‌خوام برم مکانیکی..هنوزم دیر نیست.......آدما...

کی گفته آی ان و هیونجین به هم نمی یان ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط