{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهت قول میدم هیچکس از نبودت نمیمیره فوقش دیرتر میخوابه

بهت قول میدم هیچکس از نبودت نمیمیره فوقش دیرتر میخوابه
دیدگاه ها (۱)

امروز فهمیدم هرچقدر سعی کنی گذشتت رو نادیده بگیری و با سرعت ...

از دلی که با سنگ غم شکسته چه انتظاری داری؟؟

والا😍

همه چی درست میشه اگه من برم

بهت قول میدم..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط