{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به نظرتون هست نه ولا ....کام

به نظرتون هست نه ولا ....کام
دیدگاه ها (۲۷)

خدا نوکرتم غمت تنهام نمیزاره

سلام صبح همه عزیزان ویسگونی بخیر امیدوارم روزشنبه پربرکت خوب...

سلام صبح بخیر بفرماین صبحانه امیدوارم روزخوبی داشته باشین دو...

ای خداشکرت چراهرشب من اینجوری میشم خدایا بازم شکرت

ولا.....

ولا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط