{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشق وان پیس‌ما

عاشق وان پیس‌ما
ولی قسمت های احساسی‌ش چرا اینقدر احساسیه🥲💔
دیدگاه ها (۰)

مثل این..انیمه: وان پیس..

و یا این..البته که این خیلی کیفی و مدرسه ای بود🥲💔انیمه: وان ...

حالم مثل لوفی وقتی که ایس توی بغلش مرد، همون‌جوری داغونه(:

یعس

این قسمت از وان پیس...!)))

یکی از بهترین ویلن های وان پیس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط