{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خسته ام از دلی ک هر لحظه ارزوی مرگ دارد ......... 🖤

خسته ام از دلی ک هر لحظه ارزوی مرگ دارد ......... 🖤
دیدگاه ها (۰)

هیچوقت دنیا اونجوری ک ما خواستیم نشد🕊🖤️

F

F

F

ارزوی همچین لحظه ای رو برای خودم دارم :)اونم ببینههعی

انتقام دلی ک شکستو میگیرم؛ )

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط