{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کارتونهای دهه شصت

کارتونهای دهه شصت
دیدگاه ها (۱)

مردن حق انسان است

#جذاب

بی کسی بد دردی است

#عاشقانه

# نوستالژی 🌹#دهه شصت #قدیمی #پدر سالار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌...

بعد میگن دهه ی شصت نسلِ سوخته ان 😄😄

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط