{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چندتا پیرزن تو فامیل داریم همیشه توی عروسی ها میان سیخونک

چندتا پیرزن تو فامیل داریم همیشه توی عروسی ها میان سیخونک میزنن تو پهلوم
در گوشم میگن:
بعدی تویی، بعدی تویی😡
البته دیگه اینکارو نمیکنن…😄







چون توی ختم ها منم باهاشون همین کارو کردم…😳

بعدی تویی بعدی تویی😆 😂 😂
دیدگاه ها (۱)

سه تن از دخترای گروهمون همین الان یهویی 😕 😂 😂

اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل😂 😂 😂

فردا شنبس😢 😭

‏ایرباس خریدم☺ ️☺ ️

پارت دوم:داستان از دیدگاه یونگی:جلوی در خونه جیمین با ماشین ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط