{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کی کامنت نذاره خره :)

هر کی کامنت نذاره خره :)
دیدگاه ها (۴۷)

زشتا فقط نگاه کنن :)

الهی آمین♥♥♥

منطق ریاضی چی میگه؟میگه که هر وقت دیدی یه مسأله داره آسون حل...

میشه دنبالم کنید ذوق کنم؟

اینو واسم کی می خره کامنت بزارههههه

چقدر خره کوکم وووووووییییییی خداااااااا ناناصم کوکم موچی عزی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط