{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

- من معجـزهـ را فردی می نامم🤔

- من معجـزهـ را فردی می نامم🤔
- که میشود در آغـوشـشـ😻
- عـالم و آدم را از یـاد بـرد😌 🙊
دیدگاه ها (۱)

اونی کع زود میبخشتِت♡احمق نیست

لبخند روے لباتوڹشادے توے دلاتوڹآرامش توے قلباتوڹ

آسمان را دوست دارمزیرا تنها سقفی ستکه زیر آنبا تو زیسته ام.

دوست دارم عشقمو همیشه بغلــش کنم🙈 😍 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط