{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما واسه خوشی های خودمون جنگیدیم !!!!!!!!!!

ما واسه خوشی های خودمون جنگیدیم !!!!!!!!!!
بابامو کارت به کارت نکرد✌🏼😏
دیدگاه ها (۲)

من براے داشتن تو گریه هایے بود ڪه پنهان ڪردم ،دلتنگی هایے ڪه...

پدرم ۷۰ سال قبل شیراز

خوشی دهتایی غم واسه یکی؟😅🥲💔🖤

اوه خوشی های کوچیک :))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط