{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سکوت، خیلی بهتر از پرحرفیه

سکوت، خیلی بهتر از پرحرفیه
می‌تونی بعدها توضیح بدی
اما نمی‌تونی زیر حرف زده شده بزنی!
دیدگاه ها (۲)

تو سنی که باید خوشحال می بودیم ، افسرده‌ شدیم:)🥀🖤

live right nowthere might not be a tomorrow!همین الان زندگی ...

میخوای بهش تکیه کنی،یهو‌ میریزه و رو سرت آوار میشه! 🙃🥀

سکوت خیلی بهتر از پُرحرفیه.میتونی بعدها توضیح بدی؛اما نمیتون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط