گفتم: عاشق پت و متم. گفت: حتما بخاطر اینکه خیلی خنده دارن
گفتم: عاشق پت و متم. گفت: حتما بخاطر اینکه خیلی خنده دارن؟
گفتم: نه، بخاطراینکه اگه دنیارو هم خراب کنن، همدیگه روخراب نمیکنن
@cafegraam
گفتم: نه، بخاطراینکه اگه دنیارو هم خراب کنن، همدیگه روخراب نمیکنن
@cafegraam
- ۸۶۷
- ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط